25 Şubat 2019 Pazartesi

En İyi İçerik Merkezi

Pazarlamacıların önümüzdeki sene amacıylade reklam kampanyalarından daha kapsamlı fırsatlar yaratmak adına etkili, ancak kademeli bir içerik pazarlama stratejisini harekete geçireceğini ön görü ediyoruz. Bu proses amacıylade büyük şirketler ise bütün çalışmalarını, vakitının büyük çoklığını içerik oluşturma sürecine ayıracak pazarlamacılardan ve sosyal medya eksperlerinden meydana gelen hareketli bir ekibe yönlendirecek.

Dijital platformda durumu hazırda varlığını devam ettiren işletmeler ise, internette rastgele bir bilgi kirliliğine sebep olmadan içerik oluşturmaya devam edecekler. Sonuç olarak  takipçileri ile uzun vadeli temaslar kurmak adına daha etkili ve daha kıymetli içerik ile öne çıkacaklar.

İçerik oluşturma sürecinde, amaç kitleyi ve bütçeyi daha etkili kullanmak adına üçüncü doğrultuın istatistiksel içgörülerini de bu prosese dahil edecekler. Bazı pazarlamacılar üçüncü doğrultu istatistiklerinin %40’ının paylaşılmasının, sahip oldukları pazarlama stratejilerinde etkili bir teknik olarak kullanılabilineceğini düşünüyor.

Yeni içerikler derli toplu olarak paylaşılmasını sağladığınız prosese, trendler ve ilgi alanlarını daha iyi kavramak üzere içeriğinizi harmanlayabilirsiniz. En nihayetinde bu şekilde daha çok aday müşteri kazanabilir; bunun beraberinde güncel içerik fikirleri edinebilmek gibi işletmeniz yönünden kendinize daha büyük fırsatlar yaratabilirsiniz.

Web siteniz amacıyla doğru içeriği oluşturabilmek, amaçlediğiniz başarının çerçevesini oluşturacaktır. Bununla alakalı göz önünde bulundurmanız gereken üç ana neden bulunuyor;

a) Ne tür içeriğe gereksiniminiz var?

b) Ne kadarına gereksiniminiz var?

c) İçeriği kim oluşturacak?

Site haritası
Ne tür içeriğe gereksiniminiz bulunduğunu keşfedebilmek amacıyla gerçekleştireceğiniz en iyi şey, site haritanıza bakmaktır. Site haritası, kullanıcıların da erişimine açık olan, internet sitenizdeki sayfa listelerinden meydana gelen kısma denir. Kullanışlılığı ise sayfalar arası teması etkiler ve başka içerik bileşenlerini daha görünür kılmasını sağlar. Genel taslak amacıylade sunduğunuz bilgi ile site amacıylade sahip bulunduğunuz alanın biçimini göstermektedir. İşte tam da bu yüzden site haritaları, içerik oluşturma sürecinizi daha derli toplu durumda ilerlemesini sağlar.

Site Haritası
Site Haritaları ziyaretçilerinizin sitenizde dolaşmasını basitleştiren araçlardır. Aynı vakitte içeriğinizi içerik hazırlama stratejinizi de kolaylaştırır.

Site haritaları, internet sitenizde tespit edilen sayfaların kusursuz bir tür zihinsel modelleridir; ne kadar teknik bulunduğu ise internet sitenizin kendi yapılandırılması ile ilişkilidir. Site haritasının bu yalın durumu, internet siteniz amacıyla ne kadar içeriğin lüzumlu bulunduğuyla alakalı sizi yanıltmasın, sonuç olarak her bir alanı içerik ile doldurmak sizin temel amaçinizdir!


Web Sitesi İçin İçerik Oluşturmada Atılacak Adımlar
İlk ismim olarak hangi içeriğe sahip bulunduğunuzu ve bunun ne kadarını geri dönüştürebileceğinizi ya da ne kadarını yine kullanabileceğinizin ayarlamasını yapabilirsiniz. Bunlara karar verdikten sonra, nasıl daha çok içerik üretebileceğinize dair stratejiler geliştirmeye başlayabilirsiniz.

Unutmayın; içerik üretimi, vakit amacıylade idaresi sağlanabilecek sürekli bir iş akışı kurmak adına düzenleme yapmanız gereken bir prosestir. Diğer doğrultutan ise unutmamalısınız ki görsel geliştirme ve yaratma ya da video, eBook, blog paylaşımları ve infografik gibi yazılı materyaller her daim vakit alır ve daha çok iş kuvveti isteyen çalışmalardır.

Fakat, yazarken ilham aldığınız bu alanları kaynak olarak kullandığınıza dair bilgilendirme yaptığınızdan da emin olmalısınız. Sonuç olarak, hem bilgi hırsızlığı gerçekleştirmek hoş karşılanmaz, hem de yazdığınız içeriğin bir aynısı ile daha daha eskiden karşı karşıya kalmış okuyucularınızın da size olan dikkatlerini yitirmiş olursunuz. Hatta yalnızca bu da değil, telif hakkı gibi mühim yaptırımları olan hallerle da karşılaşabilirsiniz.

Metin kopyalanmasının başka bir etkileri de Arama Motoru Optimizasyonu‘nuza yansıyor. Şirket olarak, sık sık özgün olmayan içeriklerle karşılaşmıyor değiliz; bu durumda müşterilerimize geri dönüş yaparak bu metinleri yenilemeleri ya da yinedan oluşturmaları amacıyla vakit yaratmalarını ve böylece SEO’ları amacıyla ideal metinler oluşturmalarını istiyoruz. Bazı şahıslar bu konularda titiz davranmayabiliyor, ancak şayet dijital platformda bir başarı elde etmekte kararlıysanız, içerik oluşum sürecini öneme almanız gerekir.
Makalenizi yazarken, internet siteniz ya da sosyal medya paylaşımlarınız üzerindeki düzenlemelere sadık kaldığınızdan emin olun.

Bitmiş bir tasarımı bir kez daha gözden geçirmek de mühimdir; her şey bittikten sonra, rastgele bir mafsala ya da değiştirme gereksiniminin olup olmamasını denetim etmek adına bir kez daha içeriğinizi gözden geçirmenizde yarar var. Bütün bu uğraşların tek bir sebebi var, o da müşterilerinize kıymetli bir hizmet sunmak. Bu yüzden, iyi bir bilgi kaynağı emniyeti meydana getirmek adına her şeyin doğru ilerlediğinden her daim emin olmanız gerekir.

Oluşturduğunuz içeriğin alakalı şahıslar doğrultusunda onayını aldıktan sonra, internet siteniz ve sosyal medya sayfanızdan elde ettiğiniz içeriği paylaşabilirsiniz. Bu noktadan itibaren sürecin ne kadar proseseği ile alakalı daha iyi bilgi sahibi olacaksınız; bu yüzden, içerik oluşturma süreci ile alakalı daha etkili vakit tüketimi üstüne stratejiler üretme gereksinimi duyacaksınız.

Kaliteli ve Özgün içerikler için: https://supericerik.com/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder